هيراد مامانهيراد مامان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
آشنايي من و باباآشنايي من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
پيوند من و باباپيوند من و بابا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هيراد ميوه شيرين زندگيم

بغلم كن ......

1394/11/11 9:20
نویسنده : مليحه
467 بازدید
اشتراک گذاری

بغلم کن که من از همه خستم
تو این دود و دمه غم میکشم از تو نفس من
بغلم کن همینجوری که هستم بغلم کن که شکستم
بغلم کن که من از دنیا بردیم عشقو آرامشو، باور کن با تو دیدم
فکر نکن به کسی عمرن جاتو میدم بغلم کن که تو نیستی نا امیدم

بغله تو میده به من حسه قشنگو ، بغله تو ، عطره تنه تو

کف دستامو دیدی ببین زبره ولی یخ زده برات
نفسامو بشمار وصلت شدم، مخزنه هوات
پیشونیمو نگاه خط داره اما آیینه صبره



بغله تو میده به من حسه قشنگو
بغله تو عطره تنه تو


با تو انگار خدا هست هوا هستو، تو نیستی
همه چی نیستو ، شدم من به شما وصل

 

پسندها (2)

نظرات (1)

بهار مامان شایلین
18 اسفند 94 20:49
سلام مامانی جووون...خوبی عزیزه دلم؟؟ دوست داشتید بهمووون سربزنید: رمزمونه 2014