هيراد مامانهيراد مامان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
آشنايي من و باباآشنايي من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
پيوند من و باباپيوند من و بابا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هيراد ميوه شيرين زندگيم

حال و هواي اين روزهاي ما !!!!

1394/10/29 14:31
نویسنده : مليحه
520 بازدید
اشتراک گذاری

حال و هواي اين روزهاي من و بابا ايمان خيلي خوب نيست، تقريباً دو هفته پيش بابا ايمان يه تصادف خيلي خيلي بد كرد كه فقط و فقط مي تونم بگم خدا اول به جوونيه خودش بعد هم به من و تو رحم كرد. البته به خاطر ضربه و شوكي كه در اثر تصادف به بابا ايمان وارد شده اون روز اصلا يادش نيست و هنوز كه هنوزه نمي دونه كه چي شده كه زده پشت كاميون ولي خوب حالا هرچي كه هست خدا خيلي بهمون رحم كرده، ماشين كه خيلي خسارت ديد و فكر كنم تقريباً تا سه هفته ديگه بدون ماشين باشيم البته فداي يك تار موي تو اصلاً برام مهم نيست همين كه تو و بابا ايمان صحيح و سالم در كنارم هستين برام يك دنيا ارزش داره

هر دو شما سرمايه و دل خوشي من توي اين دنيا هستين پس تا نفس مي كشم كنارم بمونيد كه با نفس هاي شما جون مي گيرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)