هيراد مامانهيراد مامان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
آشنايي من و باباآشنايي من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
پيوند من و باباپيوند من و بابا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هيراد ميوه شيرين زندگيم

يك خبر خيلي خوب ....

1394/10/29 14:42
نویسنده : مليحه
266 بازدید
اشتراک گذاری

يك خبر خيلي خيلي خوب براي فندقم دارم و اون هم اينه كه اگر خدا ياري كنه شايد مامان بعد از عيد ديگه نره سر كار، آآآآآآآآآخ جووووووووون   نمي دوني چقدر از اين تصميمي كه گرفتم خوشحال هستم، حتي فكرش هم برام لذت بخشه، البته يه كم از روحيه خودم مي ترسم آخه مامان چون مثل خودت خردادي هست و خردادي ها هم روحيه تنوع طلب دارند از يك نواختي روزها و ساعت ها مي ترسم.   ولي خوب فعلاً كه توي تصميمم جدي هستم و بابا ايمان هم خيلي تشويقم مي كنه.

البته براي شما هم برنامه زياد دارم اگر خدا بخواهد و ديگه نرم سر كار مي خوام برات كلاس موسيقي ثبت نام كنم، آموزشگاه هم برات پيدا كردم، آموزشگاه موسيقي پارس. اسمت رو هم فعلاً رزرو كردم، فندقي خودتو آماده كن كه كلي كار با هم داريم. كلاس موسيقي، كلاس شنا، پارك، خانه كودك، كيك پزي و شيريني پزي، خونه ماماني، خونه خاله شقايق و بازي با شارمين توپولو و كلي برنامه ديگه كه اگر همشون عملي بشه مطمعناً ديگه روحيه مامان كنسل نمي شه و پا به پاي تو تا اون سر دنيا هم مي ياد.

عاااااااااشقتم فندقييييي

پسندها (1)

نظرات (0)